Centos radīt pārdomātu aptauju, ar kuras palīdzību varētu noskaidrot to, ko tad beigu galā videospēlēs uzskatām par prioritāro. Mērķis - visaptveroša diskusija par videospēlēm, sevis izzināšana. Atķeksējamo opciju skaitu ierobežoju tieši ar mērķi koncentrēt uzmanību un izvirzīt pašu prioritāro.
Saturs - settings, stāsts, tēli, tēlu psiholoģija un to motivācija, u.c. cilvēciskie faktori, kas var skaidrot un skaidro spēles būtību; koncepts un novitātes (spēles mērķis un vai tajā ir kas oriģināls, vai arī tas ir klajš ripoffs, kas parazitē uz sen nospraustiem elementiem, kas garantē komerciālus panākumus (piemēram, sporta un FPS žanri); novitātes - neatkarīgi no tā, vai tās strādā par labu vai par sliktu spēlei).
Loģiskums - (daļēji dublē; precizē satura punktu) lai spēli baudību, notikumiem tajā obligāti ir jābūt skaidrojamiem ar veselā saprāta palīdzību, t.i., uz paplātes
Sirreālisms - (daļēji dublē; precizē satura punktu) notikumiem nav jābūt skaidrojamiem vai izprotamiem - galvenais ir tas, kā tie iekļaujas konceptā un kā tie definē spēles pasauli, kā tie atstāj vielu pārdomām, bezgalīgām interpretācijām.
Audiovizuāli tehniskā prezentācija - lai spēle būtu spēlējama, skaņai ir jābūt vismaz uz 48kHz, 32 bit, 5-7 kanāliem; rezolūcijai jābūt vismaz uz 2560*1600, 72FPS un tekstūru izmēriem ar vēlams neatpalikt.
Game-play "fun" faktors - elementārs prieks, kuru sagādā avatara kustināšana spēles pasaulē un plika interaktivitātes jautrība.
Mākslinieciskās vērtības - tādas teju netveramas lietas kā settings, vizualizācijas un audializācijas (ne tehniskajā, bet idejiskā līmenī) eksperimenti ar atmosfēru, uztveri un citu māskliecisko vērtību definējošie elementi.