Dzhonij, laiku Vault es vispār neskaitu. Tas bija ļoti gari izstiepts
character generation un
tutorial, Fallout 3 sākas ar pirmo
Level Up uzreiz pēc iznākšanas dienasgaismā. Bet tāpat sāku domāt, ka varbūt esmu tomēr pārspīlējis ar tām stundām — tā kā man patīk spēles izbaudīt, nevis bizot cauri, reāli varētu būt bijis tuvāk 6-7, nevis trīs.
Pats sākums (uzreiz pēc Vault) bija interesants, nu, Megaton vai kā to pilsētu sauca. Pēc tam ar katru nākamo reideru lielveikalu, mutantu mītni vai robotu cietoksni palika arvien garlaicīgāk, jo visas tās drupas izskatījās pilnīgi vienādas, un tā kā cīņas ir FPS, tad tās jau
by design ir monotonas un vienveidīgas (ar ko es rēķinos un tāpēc atsevišķi kā mīnusu neuzskatu, vienīgi, ka iekļaujas kopējā vienveidībā). Pirmajos Fallout bija ļoti daudz apdzīvotu, civilizētu pilsētu, un lielākajai daļai pamesto vietu bija katrai savs izteikts izskats, atmosfēra. Tieši tas man ļoti pietrūka — sajūta, ka tu esi aizgājis no vienas vietas un nonācis citā, nevis vienkārši aizgājis no vietas, kuru visi jau ir nošauti uz tieši tādu pašu vietu, kur vēl nav. Oriģinālie Fallout to panāca, tajā pat laikā nezaudējot kopējo pēc-katastrofas atmosfēru.
Un par brīvības trūkumu jau es nesūdzos. Pasaulē nav brīvākas vietas par Sahāras tuksnesi, bet arī tur man stundas laikā jau viss būtu apnicis.
