Jaunas ziņas par "Mass Effect 2", šoreiz no kaut kāda norvēģu foruma, tapēc ar uztveram mierīgi, bez pārspīlējumiem:
MASS EFFECT 2- Platforms:
Xbox 360, PC (kā redzam, M$ nauda tomēr kaut ko nozīmē arī EA pasaulē)
- Release date:
Xbox 360 - November 2009 (Worldwide), PC - TBA 2010
- Developer: BioWare, with support from EA and Microsoft Games Studios
- Publisher: EA
- Engine: Unreal Engine 3 (Custom), "graphics will be better than in Gears of War 2"
-
6 mēnešu timed-exclusive priekš Xbox 360;
- Spēli izstrādā Bioware iekšējā Mass Effect komanda, spēles izstrāde sākās 2007. gada Jūlijā, spēles izstrādei paredzētais laiks ir 28 mēneši;
- Havok fizika, kā arī dažnedažādi fizikas uzlabojumi (pēc GTAIV - domāju gan!), pieņemsim cīnoties un zaudējot ūdenī, varoņa beigtais ķermenītis viegli peldēs pa ūdens virsmu līdz nogrims utt;
- Nereāli uzlabota sejas animācija, varoņi ir vēl dzīvāki, ķēmojas vēl atraktīvāk!
- Pie lietām, kuras Bioware izmainīja pēc spēles fanu lūgumiem, ir arī Game Over animācija, kuras garums tagad ir precīzi 1.78 sec!!!
ŠEPARDS & VIŅA KOMANDA- Spēles notikumi sākas 2 mēnešus pēc pirmās daļas fināla, par kanonisko finālu tagad tiks uzskatīts "PC versijas ending" (btw, kāds tas ir?), bet savu varoni var importēt iekšā no "Mass Effect";
- jaunais Level Cap = 120;
- komandas biedru skaits vairs nav fiksēts, komandā var būt no 2-5 dalībniekiem (ieskaitot Šepardu), cik gribas - tik ņemam līdzi;
- Citadele ir krietni lielāka, jaunas zonas, jauni piedzīvojumi;
- Galaktikā tagad ir 8x vairāk planētu, nekā iepriekš (un, cerams, tās ir 8x interesantākas...), lielu lomu spēlēs arī visiem zināmā
Eden Prime;
- atkarībā no tā, vai spēlētājs , mainīsies vairāki ievērojami "Mass Effect 2" kvesti;
- Un tagad saturās - spēle sākas ar missiju, kurā mēs glābjam kādu ex-komandas biedru, kuru atstājām uz planētas Virmire drošai nāvei! Turpat arī paskaidros, kā jamais palicis dzīvs;
- Spēlē gaidāmi daudz un dažādi bosi, un nē, tie nebūs vienkārši stiprāki personāži, kā piem. Matriarch Benezia;
- Stratēģijas elements uz planētām - tur, kur iespējams, spēlētāji varēs būvēt minerāļu un citu derīgo izrakteņu atradenes, kuras ģenerēs tam kredītus;
- Visādas briesmas uz planētām - Šeperdu sasaldē sniega vētra, Šeperdu aizrauj prom tornado, Šeperds ar visu Mako iekrīt sakaitētā vulkānā!
- 2 jaunas personāža klases, pagaidām noslēpums kādas;
IEROČI & INVENTĀRS- Tagad ieroči ir vēl vairāk kastomizējami un apgreidojami (vairs nekādu tizlo 2 slotu), no "Halo" sērijas pārceļoja dual-wield (pistols, shotguns & assault rifles), arī biotic amp varēs pielikt pie katras rokas. Viens no jaunumiem arsenālā saucas "The Scilary" un darbojas kā portatīvā mortāra - atzīmējam, kurā vietā šāviņam jātrāpa, izšaujam raķeti gaisā un tad skatamies, kā viss uziet gaisā radiusā ap mērķi!
- Jaunums spēlētāja arsenālā ir arī
NAZIS! Nazi var tīrīt, ieeļļot un nēsāt makstī pie jostas (kā arī apzīmēt ar savu logotipu), bet var arī šķērēt, durt un mest ienaidniekos, lai pēc tam ar bionic powers atgrieztu to atpakaļ likumīgā īpašnieka rokās. Laba lieta - nazis!
- Tas pats ar bruņām - jauni upgrades un uzlabojumi, kā arī tagad bruņas atšķirīgi reaģē uz uguni, aukstumu, skābi un citiem "ārējiem kairinātājiem";
- Beidzot varēsim pieskrūvēt jaunus riteņus arī Mako - yep, arī tas būs apgreidojams!
CITAS JAUNAS LIETAS- Kopējs interaktīvo (nu, ar kuriem var parunāt) NPC skaits ir ~3000!
- Multiplayer režīms
Survival, kurš stipri atgādina "Gears of War 2" režīmu
Horde - spēlētāji tiek dropoti uz planētas, kur cīnās pret nebeidzamām ienaidnieku ordām, cik nu spēj izdzīvot;
- BAUMO, ka būs arī 5-player CO-OP, atkarībā no spēles hosta, kurš izlems, cik palīgu-playeru viņam ir nepieciešams;
Gaidam tā visa vai nu apstiprinājumu, vai nu noliegumu, vai arī precizējumu, taču skaidrs ir viens -
''Mass Effect 2" NĀK!