Deus Ex: Human Revolution (Deus Ex 3)
Posted: Oct 6th, '08, 09:34
OK, tā kā skaidrs ir tas, ka DX3 nebūs PC only, bet gan arī X360 un pat PS3 multiplatform title, tad itkā būtu laiks palaist Hype train arī šeit.
Šis būs pirmais posts, kurā centīšos mest iekšā faktus, kas jau zināmi, ko mēs redzēsim un varēsim sagaidīt no Deus Ex 3. Pirmie fakti nāk no PC zone un community manager Rene Valen "damage control"izskaidrojumiem pēc pirmajiem negatīvajiem spēlētāju izteikumiem forumā.
Nu tad sākam:
RPG
Deus Ex 3 ir un būs RPG. Ja precīzāk, tad action/RPG kā tas bija pirmais Deus Ex.
FIRST PERSON vai THIRD PERSON
Spēle is FIRST person, bet automātiski pārslēdzas uz trešo personu noteiktās spēles situācijās. Spēlētājam nebūs iespēja pašam to kontrolēt, jo: "it's a first person game but there are times where we want you to see Adam doing cool things." //Rene
STORY/PLOTLINE
Story būs Deus Ex spēles garā virpinot cauri dažādas konspirācijas teorijas un spēlētājam būs jāizšķetina no tā visa patiesība.
Piezīme: Pie spēles story/dialogu rakstīšanas ir piesaistīts pirmās daļas writer Sheldon Pacotti (visnotaļ pozitīva ziņa)
MULTIPATH/NON LINEAR
Spēle būs balstīta uz izvēlēm un no tā izrietošām sekām. Nāksies izvēlēties dažādus uzdevumu risinājumus un ceļus nelineārā vidē. Būs nepieciešams pielāgot attiecīgi skillus (gan spēlētāja, gan ieroču), kā arī jāizvēlas attiecīgi augmentation, lai izpildītu noteiktus uzdevumus noteiktā veidā.
"When it comes to freedom, having space to search and roam in, and to run the streets and sewers, don't worry - we have that.
This was just a magazine first look. That stuff will come next time." //Rene
AUGMENTATION & TIMELINE
Adams būs ar mehāniskiem augmentiem nevis nano kādi bija Paul un JC Dentoniem. Tieši tāpēc tas arī ir prequel... jo, ja atceraties, tad JC uhn Paul bija pirmie nano-augmented, bet pirms tam bija visi mechanical-augmented (piem., Anna un Gunther) Ar mechanical augmentations tiks iespaidots arī jūsu Adama.
LOADING/LEVEL CHANGE
Pārmaiņu starp līmeņiem un ēkām, ielām vai citām spēles vietām centīsies izveidot pēc iespējas mazāk loading laiku.
"Our tech supports streaming of data so the transition from indoors to outdoors will be seamless." //Rene
HACKING
Hacking būs vions no galvenajiem gameplay elementiem un noteikti nebūs veidots kā mini-game. (Sorry Bioshock)
Hakošana būs svarīga spēles opcija, kuru varēs modificēt ar augmentiem, ja tāda būs jūsu character attīstības izvēle un izvēlētā spēles maniere.
"Our hacking is well beyond a "mini game" and is really freaking cool." //Rene
CHOICE & CONSEQUENCE
Sociālais spēles aspekts būs svarīgs gameplay elements.
"Do not fear. Choice and consequence is a major design influence. This is still a Deus Ex game."
GLOBAL/LOCAL/SOCIAL ENVIRONMENT
Spēle sastāvēs no vairākām pilsētām un attiecīgi katra pilsēta būs ar vairākiem hub'iem (tā tas bija gan DX gan DX2). Būs daudz NPC ar kuriem varēs sadarboties vai nu combat vai social ziņā. Misiju varēs izpildīt pa dažādiem ceļiem un dāžados veidos. Spēles pasaule būs salīdzinoši daudz gaišāka un krāšņāka nekā pirmajā un otrajā daļā (kas ir pat visnotaļ loģiski priekš prequel, kur tikai sākās augmentation age un no tā visa radītās sekas, kas noveda pasauli līdz pirmajai spēlei). Spēles pasaules dizains būs ieturēts „Cyber Renaissance”, kas būs netālas nākotnes hi-tech (Cyberpunk) ar nelieliem renesanses/baroka elementiem.
"The social element is huge. There are tonnes of characters to interact with and the story is massive with a global conspiracy." //Rene
CHARACTER/SKILLS/AUGMENTATION DEVELOPMENT
Būs pieredzes punkti (tieši kā tas bija ar DX), kurus varēs izmantot vai nu apgreidojot pašu sevi vai arī ieročus. Tas būs katra spēlētāja izvēlē.
Spēlē būs ap 20 dažādiem augmentiem no kuriem varēs izvēlēties kā attīstīt Adamu.
Šis būs pirmais posts, kurā centīšos mest iekšā faktus, kas jau zināmi, ko mēs redzēsim un varēsim sagaidīt no Deus Ex 3. Pirmie fakti nāk no PC zone un community manager Rene Valen "damage control"izskaidrojumiem pēc pirmajiem negatīvajiem spēlētāju izteikumiem forumā.
Nu tad sākam:
RPG
Deus Ex 3 ir un būs RPG. Ja precīzāk, tad action/RPG kā tas bija pirmais Deus Ex.
FIRST PERSON vai THIRD PERSON
Spēle is FIRST person, bet automātiski pārslēdzas uz trešo personu noteiktās spēles situācijās. Spēlētājam nebūs iespēja pašam to kontrolēt, jo: "it's a first person game but there are times where we want you to see Adam doing cool things." //Rene
STORY/PLOTLINE
Story būs Deus Ex spēles garā virpinot cauri dažādas konspirācijas teorijas un spēlētājam būs jāizšķetina no tā visa patiesība.
Piezīme: Pie spēles story/dialogu rakstīšanas ir piesaistīts pirmās daļas writer Sheldon Pacotti (visnotaļ pozitīva ziņa)
MULTIPATH/NON LINEAR
Spēle būs balstīta uz izvēlēm un no tā izrietošām sekām. Nāksies izvēlēties dažādus uzdevumu risinājumus un ceļus nelineārā vidē. Būs nepieciešams pielāgot attiecīgi skillus (gan spēlētāja, gan ieroču), kā arī jāizvēlas attiecīgi augmentation, lai izpildītu noteiktus uzdevumus noteiktā veidā.
"When it comes to freedom, having space to search and roam in, and to run the streets and sewers, don't worry - we have that.
This was just a magazine first look. That stuff will come next time." //Rene
AUGMENTATION & TIMELINE
Adams būs ar mehāniskiem augmentiem nevis nano kādi bija Paul un JC Dentoniem. Tieši tāpēc tas arī ir prequel... jo, ja atceraties, tad JC uhn Paul bija pirmie nano-augmented, bet pirms tam bija visi mechanical-augmented (piem., Anna un Gunther) Ar mechanical augmentations tiks iespaidots arī jūsu Adama.
LOADING/LEVEL CHANGE
Pārmaiņu starp līmeņiem un ēkām, ielām vai citām spēles vietām centīsies izveidot pēc iespējas mazāk loading laiku.
"Our tech supports streaming of data so the transition from indoors to outdoors will be seamless." //Rene
HACKING
Hacking būs vions no galvenajiem gameplay elementiem un noteikti nebūs veidots kā mini-game. (Sorry Bioshock)
Hakošana būs svarīga spēles opcija, kuru varēs modificēt ar augmentiem, ja tāda būs jūsu character attīstības izvēle un izvēlētā spēles maniere.
"Our hacking is well beyond a "mini game" and is really freaking cool." //Rene
CHOICE & CONSEQUENCE
Sociālais spēles aspekts būs svarīgs gameplay elements.
"Do not fear. Choice and consequence is a major design influence. This is still a Deus Ex game."
GLOBAL/LOCAL/SOCIAL ENVIRONMENT
Spēle sastāvēs no vairākām pilsētām un attiecīgi katra pilsēta būs ar vairākiem hub'iem (tā tas bija gan DX gan DX2). Būs daudz NPC ar kuriem varēs sadarboties vai nu combat vai social ziņā. Misiju varēs izpildīt pa dažādiem ceļiem un dāžados veidos. Spēles pasaule būs salīdzinoši daudz gaišāka un krāšņāka nekā pirmajā un otrajā daļā (kas ir pat visnotaļ loģiski priekš prequel, kur tikai sākās augmentation age un no tā visa radītās sekas, kas noveda pasauli līdz pirmajai spēlei). Spēles pasaules dizains būs ieturēts „Cyber Renaissance”, kas būs netālas nākotnes hi-tech (Cyberpunk) ar nelieliem renesanses/baroka elementiem.
"The social element is huge. There are tonnes of characters to interact with and the story is massive with a global conspiracy." //Rene
CHARACTER/SKILLS/AUGMENTATION DEVELOPMENT
Būs pieredzes punkti (tieši kā tas bija ar DX), kurus varēs izmantot vai nu apgreidojot pašu sevi vai arī ieročus. Tas būs katra spēlētāja izvēlē.
Spēlē būs ap 20 dažādiem augmentiem no kuriem varēs izvēlēties kā attīstīt Adamu.