Nav lielas vēlmes Jums te ļoti izplesties ar tulkošanu, tādēļ spiediet uz linka un lasiet
vecākas ziņas
|
Xbox Loop un Playstation 4Nav lielas vēlmes Jums te ļoti izplesties ar tulkošanu, tādēļ spiediet uz linka un lasiet
vecākas ziņas Nemuldi.
![]() |
|
Re: Xbox Loop un Playstation 4Ja tā ir taisnība par PS4, tad izskatās, ka Sony baidās no Nintendo un Microsoft jaunajiem dzelžiem. Anyway gaidu jaunumus no E3 izstādes (tos gan šogad uzzināšu tikai kaut kad septembrī).
|
|
Re: Xbox Loop un Playstation 4dosies vasaras guļā vai?
![]() |
|
Re: Xbox Loop un Playstation 4Būs pa vasaru jāvergo ASV (internship). Pie interneta laikam tikšu reizi nedēļā un prioritāte tad būs izlasīt/atbildēt e-pastus. Gan jau, ka kaut ko izdosies par E3 izlasīt.
|
|
Re: Xbox Loop un Playstation 4Based on developer sources following CES 2013, the report states that the next PlayStation, codenamed Orbis, will have a running-capability of 1.84 teraflops. That compares favourably with the next Xbox, codenamed Durango, which is reported to achieve 1.23 teraflops.
Despite this, however, the report also states that the Xbox 720 will have significantly more RAM. The machine will have 8Gb of RAM, with 3Gb sidelined for the operating system, apps and security.That leaves 5Gb purely for games. The PlayStation 4, meanwhile, is reported to have 4Gb of RAM, of which 1Gb is reserved for the OS, apps and security, leaving 3Gb for games. It is also said that both machines will have the ability to read 100Gb Blu-ray discs. The Xbox 720 is reportedly based on the Radeon HD 8770 GPU, while PlayStation 4 is said to be built on AMD’s A10 APU. [url]http://www.xbox360achievements.org/news/news-13872-Report--PlayStation-4-to-Boast-50%-Power-Advantage-Over-Xbox-720.html[/url] Es tikai varu pakomentēt, ja ar 512 mb xbox iet tīri labi, kā tad ies ar 8 gb ram? ![]() |
|
Re: Xbox Loop un Playstation 4VGleaks publicēja šo: http://www.vgleaks.com/world-exclusive- ... nveiled-2/
Baumas jāuztver ar zināmu piesardzību, taču šis atbilst iepriekš lasītajam no citiem avotiem. 8GB DDR3 (68GB/s) un 32MB ESRAM (102GB/s) kā arī atsevišķš Data Move Engines, kas tiek minēts, ka nodrošinās atmiņas sadalījumu starp DDR3 un ātrāko ESRAM. Salīdzinot šo ar baumām par PS4 (Orbis), var redzēt ka Microsoft un SONY izvēlas divas atšķirīgas pieejas. Microsoft nākamajam XBOX spiež uz RAM daudzumu, tā ir 2x vairāk nekā PS4 (Orbis), savukārt SONY spiež uz atmiņas ātrumu, par Orbis baumo, ka visi tā 4GB būs GDDR5 (lēsts ap 192GB/s). Kura pieeja ilgtermiņā dos labāku rezultātu tieši spēlēm, redzēsim tikai pēc kādiem gadiem 3-5. Citi avoti arī apraksta būtiski atšķirīgu atmiņas daudzumu, kas rezervēts operētājsistēmai. Interesanti, ka MS izmantos tieši to pašu atmiņu, kas jau ir XBOX360, tikai palielinās tās daudzumu, tas varētu nozīmēt, ka Durango pašizmaksa būs lētāka nekā PS4 un Microsoft ātrāk nonāks pie peļņas no pārdotajām konsolēm. Vēl kas interesants no VGleaks materiāla: Durango specifikācijā ir HDMI ieejas ports, kas iespējams nozīmē, ka tam varēs pieslēgt ārēju video avotu, kā piemēram Lattelecom vai Comcast dekoderi. Tas savukārt varētu nozīmēt, ka Microsoft nākamo XBOX iecerējuši kā universālu media centru ar TV satura ierakstīšanas un saglabāšanas funkcionalitāti (TiVo, DVR). |
|
Re: Xbox Loop un Playstation 4Pienācis laiks arī Orbis (PS4) noplūdei no VGleaks: http://www.vgleaks.com/world-exclusive-orbis-unveiled/
Neko jaunu gan neredzu, pārsvarā jau iepriekš zināmās lietas: LIVERPOOL SOC: Custom implementation of AMD Fusion APU Arquitecture (Accelerated Processing Unit) Provides good performance with low power consumtion Integrated CPU and GPU Considerably bigger and more powerful than AMD’s other APUs CPU: Orbis contains eight Jaguar cores at 1.6 Ghz, arranged as two “clusters” Each cluster contains 4 cores and a shared 2MB L2 cache 256-bit SIMD operations, 128-bit SIMD ALU SSE up to SSE4, as well as Advanced Vector Extensions (AVX) One hardware thread per core Decodes, executes and retires at up to two intructions/cycle Out of order execution Per-core dedicated L1-I and L1-D cache (32Kb each) Two pipes per core yield 12,8 GFlops performance 102.4 GFlops for system GPU: GPU is based on AMD’s “R10XX” (Southern Islands) architecture DirectX 11.1+ feature set Liverpool is an enhanced version of the architecture 18 Compute Units (CUs) Hardware balanced at 14 CUs Shared 512 KB of read/write L2 cache 800 Mhz 1.843 Tflops, 922 GigaOps/s Dual shader engines 18 texture units 8 Render backends Each CU contains dedicated: - ALU (32 64-bit operations per cycle) - Texture Unit - L1 data cache - Local data share (LDS) About 14 + 4 balance: - 4 additional CUs (410 Gflops) “extra” ALU as resource for compute - Minor boost if used for rendering Dual Shader Engines: - 1.6 billion triangles/s, 1.6 billion vertices/s 18 Texture units - 56 billion bilinear texture reads/s - Can utilize full memory bandwith 8 Render backends: - 32 color ops/cycle - 128 depth ops/cycle - Can utilize full memory bandwith Memory: 4 GB unified system memory, 176 GB/s 3.5 available to games (estimate) Storage: - High speed Blu-ray drive single layer (25 GB) or dual layer (50 GB) discs Partial constant angular velocity (PCAV) Outer half of disc 6x (27 MB/s) Inner half varies, 3.3x to 6x One SKU at launch: 500 GB HDD There may also be a Flash drive SKU in the future Networking: 1 Gb/s Ethernet, 802.11b/g/n WIFI, and Bluetooth Peripherals: Evolved Dualshock controller Dual Camera Move controller Extra: Audio Processor (ACP) Video encode and decode (VCE/UVD) units Display ScanOut Engine (DCE) Zlib Decompression Hardware Neko daudz no teim cipariem un burtu abreviatūrām es nesaprotu, taču citos forumos un blogos šī specifikācija, salīdzinot ar nākamo XBOX tiek saukta par "diezgan līdzvērtīgu". Ir nedaudz labāks GPU un krietni ātrāka atmiņa, taču kā jau iepriekš bija zināms, tās daudzums ir mazāks. Priecē, ka OS ir rezervēti tikai 500MB no atmiņas apjoma, tātads ļoti kompakts "footprint" līdzīgi kā tas ir PS Vita. Grūti iedomāties, ka visi šie labumi maksās mazāk par $400. |
|
Re: Xbox Loop un Playstation 4SONY plāno atklāt savas kārtis atsevišķā konferencē pirms februāra beigām! Krietni pirms E3.
Avots: http://www.vgleaks.com/rumor-orbis-pres ... -february/ |
|
Re: Xbox Loop un Playstation 4Dzelži izklausās labi. Cerams, ka kaut kad redzēsim arī spēles, kas spēs hārdvēru izmantot, lai sniegtu jaunu, iepriekš neredzētu geiminga pieredzi.
|
|
Re: Xbox Loop un Playstation 4Pagaidām detalizētākā intervija ar Mike Cerny (PS4 galveno tehnisko inženieri). Vērts izlasīt http://www.gamasutra.com/view/feature/1 ... _mark_.php
|
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest